migeva

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av migeva - 22 februari 2010 22:15

Jag har bytt blog då jag inte tyckte den andra var någe bra...  
Så från o med nu gäller denna då. Och det kommer kanske att bli en blog för även de andra kamraterna jag har hemma.     

Har försökt återskapa tidigare inlägg så gott det går.



Och NU ska jag ge er lite NYA bilder då...  

Annars blir ni väl arga och jag får smisk ?


Igår den 21 feb öppande några av dem ögonen
    


Här kommer då bilder från gårdagen.

   

  

Grace

    

  
Gangster

  

  
    

  
     

  

     

  

       


  

    


       



I veckan fick vi ett paket i brevlådan.
Självklart misstänkte jag att det var en brevbomb....  

Men som tur var vågade vi öppna det.
Och tänka sej !
Barnens första beundrarbrev !!!
  

Dom fick fina leksaker av en längtansfull blivande "matte & husse"

Vi var så glada !

    

  







Annars tycker vi att detta vädret är fruktansvärt tråkigt.
I natt var det -25 grader igen... och det ser aldrig ut som Kung Bore verkar vara nöjd....

   


Man får värma sej med dessa små underverken.
     


 


   



 Godernatter!

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards