migeva

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av migeva - 17 mars 2010 22:38

Här kommer lite nya bilder!!!
  

Dom växer och frodas. Äter Nordic så det smakas högt!

  
 

Och vi sjunger alla... vår egna melodi på Vi äro musikanter...

Den heter: Vi äro corgi ungar.

Vi äro corgi ungar, från Havregruvans skog.
Vi äro corgi ungar, från Havregruvans skog.
Vi kan kissa fio lio lio lej, vi kan kissa basfiol och flöjt.
Och vi kan bajsa bom faderala bom faderala bom faderala,
vi kan bajsa bomfaderala bomfaderalan lej.
      
För det är ju det man gör när man är liten unge!
  


 
Glory Grace



Gangster Gunfight
(nej han har inte ett blått öga alla ser fel som ser det!!!)
  


   
 

Good Rocking


Gossip Girl


 

Golden Times



 

Gossip Girl hänger i tvätten!



     

Good Rocking & Gangster


  


 

Gossip Girl & Grand Slam.



Jag har ju egentligen massor av bilder... gäller bara att

få den i datorn och lägga ut dem också.... 
  
Men ni fick ni en liiiten valp titt alla fall....
  


Fast.... vi ska ju inte glömma mina övriga

ÖGONSTENAR !!!!


Se så vacker färgen blir i vårsolen!
 


....eller ja... jag har ju några som är mej ännu mera kär.
Här kommer bilder på min söta goa Freja!
    





??? FOT ??? Vad hette han sa du???
 



        

Ahhh..... "FOT".... varför sa du inte det med en gång!
 


  

Du har så konstiga krav mamma... ska jag gå här vid sidan menar du?




  

"GIVE IT TO MEEEEE!!!!"
    

Emigrantens Corona "Freja" 11 månader.







________________________________

Ja visst ja.... jag har ju glömt o visa er när jag en dag försökte ta ihjäl mej själv.
Det var faktiskt inte min ide'.... och direkt livsfarligt!!!!!


  

Se UPP i MATTSA BACKEN !!!!!!!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards